Reklamacje w Kaflando
Dokładamy wszelkich starań aby jakość oferowanych przez nas towarów i usług spełniała Państwa oczekiwania. Jeżeli jednak zdarzy się inaczej, przysługuje Państwu prawo złożenia reklamacji.
Skorzystanie z naszego formularza ułatwi i przyśpieszy złożenie reklamacji, jednak nie jest konieczne.
formularz reklamacji do pobrania
.
.
Reklamację możesz złożyć:
mailowo reklamacje@kaflando.pl
pocztą tradycyjną (Kaflando, Ustowo 51, 70-001 Ustowo/Szczecin)
osobiście
.
Napisz do nas, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h (dni robocze).
.
.
.
Reklamacje towarów uszkodzonych w transporcie.
W przypadku widocznego uszkodzenia lub częściowej utraty towaru, w chwili doręczenia przesyłki należy sporządzić protokół szkodowy w obecności kierowcy. Protokół na żądanie udostępnia kurier.
Protokół szkodowy musi być podpisany przez Odbiorcę oraz kuriera doręczającego przesyłkę. W przypadku rozbieżności stanowisk kurier lub Odbiorca mają prawo nanieść swoje uwagi i zastrzeżenia w protokole.
Konieczne jest wykonanie zdjęć przesyłki - przed rozpakowaniem jej oraz po rozpakowaniu, a także wyraźne zaznaczenie w protokole szkody, że opakowanie zewnętrzne było naruszone, a uszkodzenia widoczne były w momencie dostawy.
.
.
Protokół szkody oraz zdjęcia należy przesłać na adres: reklamacje@kaflando.pl Na wszystkie zgłoszenia odpowiadamy w ciągu 24h (dni robocze).
.
.
W przypadku dużych dostaw, niemożliwych do sprawdzenia na miejscu, prosimy o sprawdzenie dostawy maksymalnie w ciągu 2 dni od odebrania i zgłoszenie ewentualnych uszkodzeń na adres mailowy: reklamacje@kaflando.pl
Skontaktuj się z nami jak najszybciej, ponieważ po upłynięciu wyznaczonego terminu nie będziemy mogli pozytywnie rozpatrzyć Twojego wniosku.