Reklamacje

Reklamacje w Kaflando

 

Dokładamy wszelkich starań aby jakość oferowanych przez nas towarów i usług spełniała Państwa oczekiwania. Jeżeli jednak zdarzy się inaczej, przysługuje Państwu prawo złożenia reklamacji.

 

Skorzystanie z naszego formularza ułatwi i przyśpieszy złożenie reklamacji, jednak nie jest konieczne.

formularz reklamacji do pobrania

.
.

Reklamację możesz złożyć:

.

Napisz do nas, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h (dni robocze).

.

.
.

Reklamacje towarów uszkodzonych w transporcie.

W przypadku widocznego uszkodzenia lub częściowej utraty towaru, w chwili doręczenia przesyłki należy sporządzić protokół szkodowy w obecności kierowcy. Protokół na żądanie udostępnia kurier.

Protokół szkodowy musi być podpisany przez Odbiorcę oraz kuriera doręczającego przesyłkę. W przypadku rozbieżności stanowisk kurier lub Odbiorca mają prawo nanieść swoje uwagi i zastrzeżenia w protokole.

Konieczne jest wykonanie zdjęć przesyłki – przed rozpakowaniem jej oraz po rozpakowaniu, a także wyraźne zaznaczenie w protokole szkody, że opakowanie zewnętrzne było naruszone, a uszkodzenia widoczne były w momencie dostawy.

.
.

Protokół szkody oraz zdjęcia należy przesłać na adres: reklamacje@kaflando.pl Na wszystkie zgłoszenia odpowiadamy w ciągu 24h (dni robocze).

.
.

W przypadku dużych dostaw, niemożliwych do sprawdzenia na miejscu, prosimy o sprawdzenie dostawy maksymalnie w ciągu 3 dni od odebrania i zgłoszenie ewentualnych uszkodzeń na adres mailowy: reklamacje@kaflando.pl

Skontaktuj się z nami jak najszybciej, ponieważ po upłynięciu wyznaczonego terminu nie będziemy mogli pozytywnie rozpatrzyć Twojego wniosku.

Wyszukaj produkt